Cityfesten...

...Är lika tråkig som alla andra år. Jag, Ida och Trouble åkte in till stan en sväng (bra träning för Trouble) vi gick igenom allt och sen tillbaka, sen åkte vi hem... Det var så jaevl mycket folk och mer blir det nog mot helgen, fy faen för att trängas sådär. Får se om det blir till att åka in nånting mera, Marina har ju bjudit mej och Kim på mat ikväll iaf så vi får väl se hur det blir. Kim är riktigt dålig i ryggen nu, så vi får se om han orkar. Till Karro Wiklund blev vi inbjuden idag också, men det är samma med det, vi får se hur Kim mår, och han ska ju jobba imorrn.

Jennifer färgade håret igår, ingen aning om till vilken färg men iaf. :D Hon lät ganska pigg och glad när jag pratade med henne, det är skönt. Men man vet ju vad som finns bakom allt leende, iaf just nu. Nej men det är jätte kul att höra ifrån henne lite då och då.

Snart ska jag Duscha, sen kommer älsklingen om ett tag. Den där jaevla tvätten har jag brottats med idag också, uscha! Sen får det bli en prommenad idag också, fasst gårdagens prommenad blev genom stan. Idag får vi passa på att ta oss upp till skogen, om Kims rygg orkar vill säga, annars blir det bara för mej att traska ut på vägen och gå.

Nej nu är det min tur att duscha. Hej hopp!

Systra ystra och jag on hennes birthday dag! ;D     (Knepigt ljus)
image72


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0