Crousing.

image94

Ikväll blir det crousing i gävle, det ska nog bli trevligt.
Träffa lite halv nytt folk och så... Dupror ville att vi skulle träffa honom så det blir väl så också. :)
Synd bar tt lincoln inte går riktigt som han ska än, det hade ju vrt riktigt kul att crous lite i den.
Förhoppningsvis kan Lisa ha Trouble ikväll så slipper han följ med in blnd mssa folk, och man vet ju att en crousing brukar kunna slut med en massa bråk och tjaffs. (Slagsmål)
Så om syrran tar Trouble så skulle det vara guld värt. (A)

Kräftskivan igår var jätte trevligt.
Det var jag, Kim, Peter, Carro, Patrik (men inte Jennifer :( ), Eric, Frida, Bosse och Pulina? Synd som det är så är ju Lollo  och Crille i Grekland, ¨det hade ju vart kul om dom vart här.
Men det var god mat (inte en kräfta för min del) och trevliga människor. :)
Eric och Peter svek och gick som vanligt upp till Granliden, men dom hade också haft kul.


Lite bilder från min och Carros solig dag tänkte jag ju att jag skulle lägga in.
Så varsågod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0