Grattis Pappa 45 år...


...Idag skulle pappa ha blivit 45 år. Jag och älsklingen var och köpte blommor, sen tog vi med oss mamma och åkte till kyrkogården och tände ljus och så. Jobbigt är det ju förståss, men man vill ju dit iaf.

Var hos Yvette imorse, det gick bra men var jobbigt det också, men man mår så mycket bättre efter... Pusselbitar faller på plats. Efter det var jag och älsklingen in till Marina ett tag medans Peter var hos arbetsförmedlingen, trevligt, trevligt!
Sen åkte vi hem och gjorde tjockpannkaka, sen bar det av till valbo igen och fixade med blommorna innan vi åkte till kyrkogården. Sen åkte vi hem igen, och nu är vi hemma, ska käka lite chips med dip och kolla på en ny film vi köpt. :)

Älska mej mest när jag förtjänar det som minst, för det är då jag behöver det som mest!
image80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0