Grattis...

...Lisa på fjårtis dagen. ;)

Vaknade kvart i 6, åkte ut till Valbo och hjälpte Lisa med tårtan. Sen bar det av in till bup, Yvette bjöd mej på lunch, lax sallad... :S Det var rätt gott faktiskt, det var ju meningen att jag skulle prova för att jag moste lära mej att äta massa olika grejjer. Jag har vart riktigt dålig på mat förut, men nu äter jag nästan allt, håller på att lära mej och äta fisk. Sen åkte jag tillbaka till Valbo och åt tårta, övningskörde en sväng och väntade på att älsklingen skulle sluta jobbet. Tvättade V70;n som förhoppningsvis blir såld imorgon. :D Jag har iaf hittat en köpare som köper min telefon imorrn, äntligen. :) När vi kom hem till Storvik igen så hade Mickis och Niklas precis tänt grillen, så vi tog grillkvällen idag eftersom att det inte blev nått igår. Vi hade riktigt trevligt, god mat och trevliga personer. :) Det vart till och med lite vin till maten. Trouble och Hilma (deras hund) låg bredvid och myste i solen.

Nu kom vi precis in och ska snart sova, var tvungen att skriva lite om dagen bara. En riktigt härlig dag men en dålig nyhet också, jag får hoppas på det bästa bara, det är det ända jag kan göra.
God natt! Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0