Insekts jakt.

När vi kom hem igår kväll blev jag lika livrädd som i förrgår natt (bara att det var värre då), En stor jaevla mal som flaxar omkring och några små natt fjärilar... Jag är livrädd för sånna där småkryp och sånt, jag låste in mej på toan och kom inte ut på att bra tag. I förrgårnatt var det dock mycket värre... En stor jaevla mal, flera små nattfjärilar, och tvestjärtar som kryper om kring, jaevlar vilken panik jag fick då, men nu har vi fixat en insektslampa, och blir det inte bättre av den så får fastighetsägarna ta hit anticimex eller nått, annars flyttar jag! ;D

Älskling har så ont i ryggen att han fortfarande ligger kvar i sängen, han som alltid annars är uppe först och oftast riktigt tidigt. Jag har lovat att jag ska masagea honom, men innan det moste jag torka upp olyckan som har råkat hända neranför trappen när Trouble inte lyckats väcka oss, en kisspöl. Sen moste jag ta ut Trouble och sen kan jag masagea honom. :)

Jag vet inte vad jag ska göra för mat sen heller... Har inte så mycket hemma och har ingen bra fantasi idag, jag har så ont i huvudet. Något förslag på nån god men enkel mat!?

Nej nu ska jag ta tag i sysslorna. Hej Hopp!
Jag älskar min älskade Kim så otroligt mycket! ;) <3 (LL)

image73

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0