Jag har ont...

...I hela kroppen.

Jag saknar dej och all motocross. Det ska du veta, men dom tiderna är inte förbi än inte, inte för mej iaf. Jag ska åka och kolla så ofta jag kan, Trouble ska få följa med han också. :) Sandra Högberg. (L)

Imorgon åker vi, Trouble ska få följa med nu, men han ska bo hos sin syrra, det ska bli jätte kul att se hans syster och hans brorsor. :D Thule firar 25 år på kuggnäs i heljen ju, dom ska spela på lördan också. Det du! ;D

Eftersom jag va så feg när jag va på tjejcrossen i rörberg och inte vågade åka för att det va för mycket folk, så sa Mickis att jag skulle få följa med och prova att åka en annan dag. ;D Tråkigt kul det ska bli, skit kul alltså. Vi har tur som har dom som grannar.

Jag vill ha ett jobb, nu och på engång, så jag slipper känna mej så dålig! Jag vill också jobba och käna pengar för pitt skolan suger ju, det är ju så tråkigt som det bara kan bli. Okej att jag har heltids praktik (Iv barn) men stå och jobba för 75 kronor om dagen, det känns pissigt, även om det är hundra gånger roligare än att sitta i skolan och plugga.

Nej nu ska jag ta och göra nån nytta. Jag ska börja med att ta en dusch och klä på mej och så, sen så ska jag diska, sen får vi se. ;)
Hej hopp!


Lite av Völund smed inne i kuggnäs huset i vintras, en vanlig spelning, i helgen blir det festival! ;D
image57

Kommentarer
Postat av: Micke engman

haha farsan är alltid lika snygg...

2010-10-07 @ 13:32:02
URL: http:// mikael engman @ FB

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0