Louise Karlsson Åberg.

Min vän! ;D
Jag pratade med Lollo idag, hon var lite besviken efter att hon igår läste min blogg, det stog ju ingenting om henne! Jag moste ju ha skrivit nånting, annars moste jag ha glömt att skriva om henne pga att hon alltid finns vid min sida iaf...
Lollo är en underbar liten filur med stora boobs! ;D Haha. Nej jag ska vara seriös. Men det är min lilla party pingla det. Jag älskar henne väldigt mycket och jag vet att våran vännskap kommer att hålla livet ut. En av mina bästa vänner och då har inte jag många sånna!*  Har tillbringat en hel del tid tillsammans med henne, våra krogrundor, våra sjuka ideer, våra svängar förbi max, och våra jaevla filmkvällar med chips och dip! ;) Och man får ju inte glömma alla fredag som alltid började med tacos och slutade med utgång, båda 2 med alkoholproblem så att vi flippar och gör sånt man får ångest över dagen efter. :D Haha, mamma säger att vi drar ner varrandra. Jag älskar Louise Karlsson Åberg!  <3 (LL)

Vart hos Yvette idag, jobbigt men skönt som faen. Jag och älsklingen åt på sos kiosken och sen spydde jag... Vi köpte 2 st räkor, 2 st knasiga fiskar och en kampfisk i efterskottspresent till Lisa. Vi tänkte köpa en afrikansk jätte snäcka, alltså en afrikansk snigel med ett jätte stort skal, men jag kom på att jag fyller ju år snart och vill ha något seriöst av systeryster min så det var nog bäst om jag köpte något lite mindre sjukt till henne.

Imorrn kommer Jennifer hem, men jag får nog inte träffa henne förrns på fredag på dagen... Sen på fredag kväll blir det förmodligen en tripp till Lollos stuga och bada tunna och basta! ;) Jag, Lollo, Kim och Crille, det ska bli jäkla skoj, sen på lördag ska vi till lumsheden och kolla på svenne rubins. :D
-En helg att se fram emot!

Nej nu ska vi ta och gå upp till affärn och handla lite. Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0