Recond...

V70:n är på Recond och bler polerad och grejjad så att den ska vara jätte fin på Torsdag när vi säljer iväg den. :'(   Jag älskar den bilen.

I helgen har vi mest vart med Jennifer och Patrik, vi har haft jätte trevligt tycker jag... Vi har grillat, vart och tittat på Nordman när han spelade, och vi har vart på marknad. Dessvärre åkte hon tillbaka igår, (hon var ju tvungen) men hon säger att hon ska komma igen så fort hon får en ny permission. Jag längtar! Det blev riktigt jobbigt igår efter att hon åkt iaf, fy tusan vad jag saknar henne redan.

Jag och älsklingen hade en myskväll med film igår, båda va lite sjuka också, jag är fortfarande det, har lite feber tror jag... Iaf så var det jätte mysigt, sen somnade vi jätte gulligt också. :) Min älskade Kim! Haha, just nu ligger han på golvet och bråkr med Trouble. ;D

På onsdag skulle jag och Lollo haft en vinkväll men jag har beslutat att bli nykterist, förhoppningsvis hittar vi på något annat att göra, för det skulle ju vara jätte kul... Jag ska nog komma på något vi kan göra, för att på fredag åker hon ju till grekland i en vecka också. Min Lolo. (LL) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0