Söndag...

Igår var det crousing... Men vi var typ hos Robban hela kvällen (Robban var inte hemma), med dupbror och en massa mer folk. Trevligt iaf, lite nytt folk och så. Men tro på faen att man knappt ska kunna gå ut utan att dom där jaevla snutäcklen ska vara överallt, igår var dom där vi var hela tiden! PL19 fick vi göra också, eller vad faen det nu hette... Kroppsvisitering/ Säkerhetsvisitering !? Filmad blev vi också, och dom såg oss som ny nasister (ellerhurdetstavas), ja, inte just mej men dom jag var med.  Jag blev as trött och fick ont i huvudet som faen, tillslut när klockan var halv 3 tror jag, om inte ännu senare fixade vi äntligen skjuts ut till valbo så att vi kunde sova hos mamma. Tack Brat och Nicke!

Idag vet jag inte vad det blir, förhoppningsvis något lugnt... Nått gott att äta skulle inte sitta fel med tanke på hur lite man åt igår. (Jag var nykter igår också) Hoppas nån kul film eller nånting.

Nej trött, ont i huvet, har säkert skrivit jaevla krångligt så att man knappt förstår för jag är så yr.
Så nu ska jag kolla på tv, Kim sover fortfarande! :O Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0