Sugkuk.

Jag har så jaevla tråkigt! Kim och Trouble sover, och nu är det inte säkert att vi ska grilla heller, det verkar inte som så... Mickis och Niklas hade glömt att dom hade en träning dom skulle hålla i. Jag har inte sett till dom heller. Ska nog gå över och kika om dom är hemma och höra hur det blir.

Imorgon ska jag vakna 5 med älsklingen och åka ut till valbo med honom när han åker till jobbet, jag ska hoppa av hos mamma, ska hjälpa Lisa att göra tårta för hon fyller år, sen ska jag ta bussen in till stan, jag ska vara hos Yvette kvart över 1, vi ska käka och så. :) Sen bär det av till valbo igen och vänta in Kim så blir vi väl hos Lisa ett tag.

Jag har fortfarande inte fått mina pengar jag har skickat efter heller, lisas present får vänta. Men jag vill ju hämta ut kläderna vi beställt, köpa en diskmaskin och beta lite räkningar och först och främst betala av min skuld till Lisa.

Idag har jag trott att jag skulle smälta bort, så jaevla varmt. Jag vill fortfarande bada, UTE! Skulle behöva lite bränna också, men jag vägrar ju att lägga mej ute på gården och sola med alla tvestjärtar, och plus att det är några mysko typer av den mörkare färgen som målar om huset, man vet ju hur sånna är.

Tomat plantan växer bra, men än så länge har det inte kommit några tomater, jag moste köpa en fin kruka till den också. En kruka till min citron planta skulle inte sitta helt fel det heller, just nu bor han i en liten "skål" eller vad man ska säga, full med vatten, han dricker så jaevla mycket, säkert halva skålen om dagen så nu börjar det bli dax att sätta den i lite jord.

City festen i heljen, vet om jag ska dit eller inte, man vill ju in och titta men sen är det så jaevla trångt och mycket folk. Det blir så jaevla mycket tjaffs varje gång man åker in också, men får väl se, kanske blir att man åker in och äter lite och tar någonting att dricka... Så kan man åka hem sen.

Jag är orolig över Trouble, han är sej inte lik, alldeles jätte slö och orkar inte nånting... Okej att det ä varmt men iaf, det är inte likt honom. Jag får vänta tills det blir kallare ute och se om han blir piggare, annars får jag väl ta att besöka veterinären så dom kan få svara på vad det är för fel på honom.

Vad är det jag gör... Hur kan jag alltid misslyckas med allting, när jag anstränger mej allt jag kan för att göra det bästa. Jag känner mej helt oduglig. Snart slutar jag att försöka över huvudtaget så kanske det blir bättre!? Det kanske blir bättre så.

Jag är inte så glad idag, inte längre iaf...


Tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0