Svar från Jennifer. :)

Ja imorse såg jag att Jennis hade svarat på mitt brev, hon skickade med kort, det var riktigt kul att se lavvisen min igen (även om det bara är på kort). :) Det är synd att hon ska behöva vara med om så mycket, speciellt nu när hon sitter där hon sitter. Jag ska ringa henne snart. :)

Ja  det vart ju regn idag, är det inte typiskt när man äntligen ska få komma ut och känna att det är sommar!? Fast jag tycker det är mysigt med regn! :)

Älskling är för jaevla seg nu moste jag säga... Men när han kommer så ska vi köra in Lisa och Jonna till C-F, sen blir det en kvälls prommenad med Trouble, han behöver röra på sej så det får nog bli en skogsprommis så att han kan springa lite som han vill. :)

Nej jag har massor att göra nu innan bejbi kommer, hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0