???

Jag har ingen aning om vad jag ska göra i helgen... Det enda jag vet är att imorrn ska jag jobba och att ikväll ska jag förmodligen till färnbo, men jag vill kolla idolfinal. Hoppas på barnvakt i morrnkväll också, så att man tjänar lite extra pengar. Just nu behöver jag alla pengar jag kan få tag i.

Idag jobbade jag 9-5 sen fick man åka buss hem, och det är det tråkigaste som finns, jag hatar bussar! Mycket folk vart det idag också, det trodde jag inte. Han med latten var iaf lika glad som vanligt, man blir på bra humör när han kommer in. :D
Trouble ligger och sover i sängen, han har tydligen sovit nästan hela dagen, stackarn är trött... Och inte nog med det så blir det hårdträning för honom i helgen, all tid jag får över ska gå till lydnad med skitungen. Han trottsar så värst nu.

Jag känner mej sådär tråkig nu igen, vad beror det på?

Ingen rök utan eld...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0