2oo7

Aldrig gjort förut: Flyttat hemmifrån... Bor ju numera med Kim.
Nyårslöften: Bli mer ekonomisk.
Död:  Harry.
Land: Sverige. ;D   Nästan i norge en gång iaf, men inte riktigt. :)
Lärdom: Kan killar städa?
Framgång: Tapetserat, det kunde jag inte förut... Inte för att jag är bra på det men jag har iaf gjort det.
Skada: Jag har bara haft sjukdomar.
Köp: Trouble. <3
Slöseri: Mat och godis.
Glädje: Kim, Trouble och vännerna.
Jul: Har ju inte vart än, men först hos mamma, sen hos Karin och Puh.
Program: Tittar inte på tv.
Önskan: Att bli mångmiljardär.
Födelsedag: Kims.
Må bra: Prommenad och sova.
Kändis: Lindsay Lohan, som ni förmodligen redan visste. ;D
Saknad: Pappa, varje sekund.
Människa: Pia.


Jag hade inte vart med om så mycket det här året, så det blev nog inte så mycket kul att läsa...

Jag har gjort lite av mina sysslor nu iaf, men Anni var kvar till halv 1 och spelade kort med mej. Men efter det så gjorde jag iaf granriset på balkongräcket, och plockade undan lite saker. Hundra massa olika saker som moste göras väntar imorrn istället... Jag har lovat mamma en sväng på köpis, jag moste städa av lite grann hemma, vika in kläderna i garderoben, tvätta lite kanske, diska, skruva upp några hyllor och en massa annat. Men vissa av dom där sakerna åker Kim på. :) Tillexempel disken!

Nu ska jag ta med mej Trouble in och krypa ner i sängen och kramas.
Han ligger som en kung i soffan nu med en massa filtar, en jätte kudde och snarkar.
Det bästa som finns är att ha någon att gosa med tills man somnar.
Det är ju bra mysigt när Kim vill sova samtidigt som mej.
(LL)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0