Bra att veta?

Namn: Emelie Sofie Katarina Lööf
Född: 19891009
Vill bo: Högre upp.
Favorit familjemedlem: Alla.
Dricker helst: Loka citron
Äter inte: ÄRTSOPPA!
Gillar färgen: vit
Bästa låten: Ozzy- See you on the otherside... Pappas begravningslåt, så det får bli den.
Jeans: Fornarina, Diesel eller Wrangler.
Utbildning: Bara erfarenhet. Cafe.
Minst nöjd med hos mig själv: Mest nöjd med hade vart lättare, mindre svar på den frågan.
Favoritfilm: Braveheart. (?)
Ögonfärg: Brun...
En regnig dag: Film och godis.
Sunkigaste artisten: Di Leva.
Antal skor: Kim säger att jag kan bada i dom, men det kan jag inte... För några!
Humör just nu: Neutralt.
Om ja skulle göra en plastikoperation: Silikon bröst. Jag funderar faktiskkt på det.
Mode: Går inte att undvika med tanke på att det bara säljs mode. Jag använder oftast det som är bekvämt.
Husdjur: Trouble. Vovve.
Klänningar: Ja, ibland.
Bästa butiken: Gina, jc, carlings och HM.
Spanien eller Usa: Usa.
Favoritplagg: Mjukisbrallor + linne, Jeans och någon skön tröjja.
Drömyrke: (?)
Gör jag helst: Har kul! :)
George W Bush: Kan ingenting om honom.
Möss och råttor: Jag hatar sånna äckliga djur, men mössen är iaf söta på avstånd.
Bästa kompis: Ida Lundgren.
Internetshopping: Svårt med storlekarna.
Alkohol: Problem, men det går bra ibland.
Vinter: Älskar vinter! En massa snö och en skoter så är det bra.
Vill helst ha: En rosa polaris dragon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0