Dom bara förstör, låt det gamla stå kvar.

Snoret forsar, jag moste snyta mej hela tiden. Jag blir anfådd så fort jag går några meter, jag moste bli frisk till i veckan!
 Idag ska jag försöka komma på någon som jag ska lura med ut i skogen på en prommenad med mej och Trouble. Jag är sjuk, men vovve moste ju få röra på sej... Går jag i skogen kan han springa bäst han vill, då rör han på sej dubbelt så mycket som jag. Och det är ändå skönt att komma ut i frisk luften och röra lite på sej.
 Jag vet inte hur många filmer jag och Kim kikade på igår men skönt var det... Mikki ringde mej några gånger och ville att jag skulle dit, det hade vart jätte kul, men då skulle jag ha ett sätt att komma dit och hem också. Dom festade, sjöng kareoke och spelade twister. Det lät som om dom var igång och hade jaevligt kul iaf. Det är synd att man är sjuk och så när dom roligaste grejjerna händer. Men men. På nyårsafton ska jag vara med och ha kul med dom iaf! :)
 Tyvärr moste jag städa lite idag också, innan det hinner bli sådär jätte stökigt. Men det får räcka med att plocka undan allt, så får Kim diska och så kan vi spara dammsugningen och det till imorrn. :D Eller så får man väl ta tag i det ikväll. Det löser sej nog.
 Men, jag vill iaf upplysa om att det var jag som gjorde all städning inklusive disken till julaftonen, så nu är detg jaevlar i mej hans tur. Haha. Men som tur var så hjälpte mamma och Marina till med disken på juldagen, allt var diskat och klart när dom åkte hem. Det var värt mycket efter den långa dagen.


 

Jag moste då säga att det finns ingenting som jag saknar med valbo längre.
Kolla vad dom förstör det med alla köpcentrum,
alla nya bostäder dom ska bygga.
Det kommer att bli större än gävle,
och förmodligen fler av dom där man inte tål.
Om det inte vore för att jag hade min familj här hemma,
då skulle jag flyttat uppåt...
Till snön och bort från det här.
Men man får väl se, vem vet vad som händer senare?

Julen kom, men inte snön...

image138

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0