Eddie Meduza och en massa raggare.

Jag ska börja med att berätta att Trouble är enormt mörk rädd och skäller och morrar så fort han hör ett ljud eller ser någon ute när det är mörkt. Men av någon anledning så tycker han om raggarmusik och raggare. Jag var precis ute på en prommenad med Trouble, (det är mörkt ute nu) och han fick syn på ett gäng raggare som spelade eddie meduza högt på stereon. Han började dra som faen i kopplet och det var inte längre jag som var ute och gick med honom, utan tvärt om. Han skulle promt fram till dom där raggarna och helst in i bilen... Där kommer jag med kort kjol gummistövlar med storlek 33 på och mössa och jacka. (jag ska upplysa om att det är stor storlek på mina gummistövlar, jag har 35 i vanliga fall) Dom tittade på mej som om jag var dum o huvudet, när Trouble drog mej fram där och skulle hejja. Jag lyckades hålla tillbaka honom och dom små skrattade lite. Åt hur jag såg ut eller åt Trouble vet jag inte... Men jag gick förbi där och en liten bit till, sen vände jag och gick förbi dom igen, och fortsatte hem.
 Det var pinsamt, men jag är förvånad över hur Trouble kan bli så glad istället för rädd som han skulle ha blivit i vanliga fall... Han moste verkligen tycka om den där musiken så som han kutade runt som om han fått ett geting stick eller nått.

Haha!

Nu ska jag titta på Lilla Jönssonligan på kollo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0