Glögg och saffransbullar.

Idag är det storviksnatta, inte så mycket att se kom vi fram till... Men Kim köpte glögg och saffransbullar iaf. Jag tycker inte om glögg men saffransbullar, det tycker jag om. Jag är bara inte så värst sugen idag.
Jobbat har jag gjort, 12-20... Inte mer folk idag heller, det är så otroligt tråkigt att jobba när det är sån brist på kunder, så långtråkigt! Men dagen är gjord och inte nog med det så är det imorgon och lördag kvar att jobba. Men imorrn öppnar jag iaf, det är så skönt att vara själv på morgonen och göra allt för sej själv.


Cansern har spridit sej, det är verkligen inte bra.
Jag hoppas verkligen att du inte ger upp, det har du ju inte gjort än så länge.
Om du ger upp nu så vet jag inte vad jag ska ta mej till.
Alla bara dör hela tiden, det får inte du göra!
Du betyder ju så mycket, och du har alltid funnits här för mej och alla andra.
<3

Jag ska inte säga någonting.
Jag ska inte visa mej lika svag som dej.
Och jag ska verkligen inte skriva ordagrant i min blogg om vad som hänt.
Ändra på historien ska jag inte heller göra.
Inte heller ska jag berätta för alla hur jaevla patisk du är.
För det är inte jag som ställt till med det här, det är inte jag som ljugit.
Det är du, och det tycker jag att du ska stå för.


Jag har inte bestämt mej... Tankarna bara rullar fram och tillbaka.
Jag får se vad jag kommer fram till, men jag orkar snart inte grubbla mer på det här.
Jag ska komma på en lösning fortare än kvickt.
Från och med nu ska det iaf inte vara en massa dalt, nu blir det raka puckar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0