God Jul!

Idag har jag vart på köpis med Anni, handlat lite julklappar. Jag handlade mammas, Marinas och en till julklappsbytet vi ska göra. Så ja, det är några kvar. Men det är kul, ännu kulare att slå in dom. Haha.

Nu ska jag och älskling käka och hämta en julgran, när vi kommer hem ska vi klä den och så, då ska jag knäppa ett kort när den är klar och lägga ut i bloggen. :) Jul stämningen moste höjjas, både hemma här och i bloggen. Jul är ju ett av det bästa på hela året, speciellt om man har tillräckligt juligt hemma. Plus att det är ju min och Kims fösta jul i våran egen lägenhet, då är det ju lite speciellt!

Ska åka nu, kikar in senare. :)

God Jul! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0