Gulaschsoppa.

Skulle det inte vara jaevligt gott med gulasch soppa nu? Jag dör, jag är så sugen på det! Jag får nog dra mej upp till affärrn och köpa lite. :)

Jag moste bara fråga en sak...
Är jag och min syster så lika varrandra? Jag tycker inte det.
En gång när jag stod vid bankomaten så stod några från syrrans skola bakom mej i kön, dom tjaffsade; var det jag eller Lisa som stod framför dom... Dom trodde självklart inte att jag hörde. Vad dom kom fram till vet jag inte.
 När jag kom hem från köpis för 2 veckor sen så ringde syrran till mej och frågat om jag vart där... Någon från hennes skola hade skrivit ett sms till henne och sagt att dom sett henne där. Men det var ju jag, hon hade inte vart där över huvudtaget.
 Flera gånger har Kim vart på väg att pussa henne och liknande. Mamma och Peter har sett fel och börjat prata med mej som om jag var Lisa och tvärt om.
 Fler gånger har det här hänt och jag förstår inte att folk inte ser skillnad på oss.
Antigen är det hon som ser 4 år äldre ut eller jag 4 år yngre. Det kan ju också vara så att möts halvvägs... Jag ser 2 år yngre ut och hon 2 år äldre. Jag vet inte.

Bara för det ska jag bjuda på en bild... Det är jag och syster när vi var blonda. Numera är båda brunetter.

image145



Glöm inte att den högra är jag, den vänstra är syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0