Idol final.

Jag och Kim slutade på två olika ställen igår, han i färnbo och jag hos Marina (Kims mamma), han var med Staffan och Peter (bror min) och jag var där hemma med Teddy och hans kompis och kollade idol final. Marina kom inte hem förns 12 tiden, men det var mysigt ändå. Jag fick lusse bullar och vitaminer och grejjer av henne, jag är ju sjuk stup i kvarten. :D haha.
Apropå idol så vann rätt person iaf. Båda två var skit bra men Marie passade in bättre till just idol och jag tycker att hon kunde variera sej mera än Amanda, men som sagt båda två är skit duktiga.

Ska snart springa iväg upp till bussen, moste åka och jobba... Sen ikväll får vi väl se om det blir inflyttningsfest eller hur det blir. Jag är lite sugen på att gå iaf, om inte annat så övertalar nog Pea mej. :D Men det svåraste blir att övertala KIM! ;D

Nej jag moste kasta på mej skorna nu, och börja gå mot bussen.
Hej Hopp!

image128

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0