Imorgon...

Imorgon sätter det igång... Uppesittarkväll hos mej och Kim. Håkan och Mikki, Peter och jimmy, förhoppningsvis Ida och Adam också. Det blir trevligt. Sen är det Julafton och då blir det fult upp, sen på juldagen ska vi vara hos mej och Kim igen. Tiden räcker inte till, vi hinner inte med allt vi moste göra.

Jag och Kim har vart igång hela dagen med julhandling och grejjer. Har precis satt upp en hylla och fler gardiner. Nu är vi så slut efter dagens stress så vi ska kolla på sweet home alabama klockan 9. :) Underbar film. Men julskinkan ska göras i ordning nu den också, och jag moste hinna färga håret idag. Vi spar ju en hel del görningar till imorrn. T.ex. Diska, dammsuga, torka golv och vika tvätt.

Jag och Kim gav varandra våra julklappar idag.
Jag fick ett skit fint silver halsband.
Jag blev mer än nöjd.
Han är underbar min älskling.
(LL)

Det blir bara bättre och bättre.
Det är toppen!
:D
Pappa ska vi också till, både imorrn, julafton och juldagen.
Jag vill tända ljus så att han får lite värme nu över jul.
Det känns som om han är med på ett litet hörn då.
Jag saknar honom så otroligt mycket.
Jag älskade honom så mycket.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0