Ingenting gjort.

Ja såklart har man inte fått någonting gjort idag... var på jobbet halv 9, tog halv 21 bussen hem. Jobbade från öppning till stängning, plus att jag är sjuk, är jag sämre imorrn åker jag bara dit och gör mack beställningen sen åker jag hem, men självklart hoppas jag på att jag som minst är som idag, helst bättre, jag VILL INTE bli sängliggandes nu! Jag har på tok för mycket saker som moste göras. Nu ska jag bara kolla en film sen krypa ner i sängen och sova tills imorrn, då kanske man blir lite utvilad iaf. Jag behöver ju verkligen en ordentlig sömn, det är det vikitgaste för mej, det som avgör mitt humör och så. :D Haha. Nej nu ska jag bädda in mej i filten och kika film. Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0