Inte min dag...

För första gången sen på hur länge som helst sov jag över imorse, jag vaknade 10 minuter innan jag skulle vara på jobbet! Men jag lyckades ändå vara där bara en halv timme sent, självklart ringde jag det första jag gjorde och sa att jag försovit mej och att jag var på väg. Det gick bra iaf. Inte nog med det så vart det mycket folk idag (mede tanke på att det inte är min dag)! Stressigt, med massa mat beställningar och en smörgåstårta beställning samtidigt! Jag var inte ensam, men ni som sett köket jag jobbar i vet att det finns verkligen inte mycket platts... Det blev så trångt, och där skulle man fixa mat, smörgåstårta och försöka sköta disken ordentligt på samma gång!!! Men det löste sej också. Sen så har jag vart krasslig idag, påväg att bli sjuk igen, men nu är det halsen som spökar, jag vägrar bli sjuk nu innan lovet! Då jobbar jag iaf. Jag ska ringa doktorn på måndag tror jag för nu jaevlar får dom ta och göra något åt det här!!! Illamående har jag vart hela dagen occkså, och utan cigaretter (jag har fått tiggt åt mej av Pea) och jag fick ett utbrått mitt i allt också... Jag blir inte på så bra humör ibland när jag inte är, speciellt när jag inte är på bra humör och stressar... Ja, så jag bara släppte allt och sa att; nej nu jaevlar skiter jag i det här! Men sen skärpte jag till mej och gjorde det jag skulle sen tog jag lite mat och åt, sen blev det bättre.

Igår var jag ut på prommenad med Trouble, gannarna och deras hund... Dom hjälpte mej med att lära Trouble hur man ska bete sej och hur jag ska göra för att han inte ska dra i kopplet, det är inte lätt helt ensam och dom kan så mycket mer än mej så då ska dom lära mej lite nu. Jag blev faktiskt förvånad över hur bra det gick endå, men man moste verkligen nöta. Men det är värt det! Det är så kul att se förändringen. Dom höll i Tgrouble nästan hela tiden så att jag bara kunde titta och lära mej, sen fick jag prova lite själv och så vidare. Skit kul var det och förhoppningsvis ska vi ut idag också, för det är så bra träning för både Trouble och deras hund (Hilma). Annars får jag ta en prommenad med mej själv och Trouble, och förhoppningsvis Kim.

Nu hade jag tänkt att jag bara skulle ta det lugnt, jag tänkte duscha, kolla en film och sen springa ut på prommenad när Kim och Trouble kommer hem, sen sova för imorrn blir det till att jobba länge, 11 timmar, men det är jag som valt det själv. :) Fick braev också, det ända bra med den här dagen, min barnpension kommer imorrn! :D Jaaaaa! Äntligen, dom pengarna var så behövda just nu!

Jag hade faktiskt tänkt städa nu, men nej jag orkar inte, jag ska bara slappna av. Jag moste vara utvilad när jag ska jobba så länge imorrn samtidigt som jag inte är så pigg. Jag får städa någon annan dag, när Kim också hjälper till, för den här gången ska han jaevlar i mej inte komma undan! Senast söndag lovar jag att det ska vara städat och klart här, för annars bryter jag ihop helt! Haha.

Jag tänker inte oroa mej nu, jag tänker se fram emot den tiden vi har istället.
Vem vet, det kanske  är flera år, eller kanske bara några dagar.
Men lätt kommer det ju inte att vara, inte på långa vägar.
Det kommer att bli så otroligt jobbigt för dej att återigen gå igenom det här lidandet.
Men jag älskar dej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0