Julträngsel.

Det värsta med julen är att trängas med en jaevla massa folk som också ska handla julklappar... Jag har vart på köpis hur länge som helst idag, jag kan lova att vi seriöst fick stå i köer minst halva tiden. Jag och Anni idag igen. Men nu är alla julklappar klar, förutom en, men den ska vänta ett litet tag. Jag införskaffade iaf lysen till granen, det fick bli gröna, fasst jag tycker att det ska vara vanliga vita. Nu är det julklapps inslagning som gäller, och lite finslipning på städningen. Men snart ska jag ta en pizza paus med anni. :D Haha.

Nej jag har för mycket att tänka på för att kunna skriva en blogg som ni ska förstå, så jag uppdaterar senare.

Moste bara upplysa om att det inte var dej jag menade Erica (?), för jag misstänker att det var du som skrev en komentar men glömde att skriva från vem. Haha, det låter som en typisk Erica grej. Nej men det var iaf inte dej jag menade, jag menade bara allmänt och sen på slutet råkade vårat ord hamna med där. :D

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0