Lilla fröken fräken...



Boende:
Övervåningen på ett hus.

Klädstil:
Blandad, beror på vad man ska göra.

Lyssnar på:
Olika.

Personlighet:
Busig.

Politik:
SD.

Största intresset:
Skoter... Jag har ingen, men det är då faen i mej kul! :)

Äter gärna:
Sallad, MUMS! :D

Civilstatus:
Sambo.

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
Vet inte alla allt om mej, jag har ju bott i valbo... Jag har fräknar, är livrädd för spindlar och tycker inte om att ha ovänner.


Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Det spelar ingen roll, bara dom är sej själva.

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Ella och Em, men det är mest Karro Wiklund som hållit sej fast vid mina smeknamn. :)

Hur var du som barn?
Gjorde allt jag inte fick och var rädd för tomten.

Varför bloggar du?
Fråga mej inte, jag vet faktiskt inte, jag har väl inget bättre för mej...

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Båda är lika betydelsefull. Men vänskap och kärlek är ändå lite samma sak, tycker jag.

Vad kan man leva utan?
Små kryp.

Vilket är viktigast hos din partner?
Att han bryr sej om mej och visar respekt.

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Vad betyder det?

Hur ofta lagar du mat hemma?
Ja, eftersom att jag inte har en mamma som lagar mat åt mej längre så är det väl ganska ofta. Förutom nu på slutet, då har det vart mycket köpmat. Men jag har ju snart ett nyårslöfte att hålla också. Alla vet väl att det är mer ekonomiskt att laga mat hemma, än att köpa mcdonalds eller nått.

Vad skulle du göra med ett friår?
Åka någonstans i USA och kikat runt.

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Sveriges, jag äter nästan bara sallad utomlands.

Hur svarar du i telefonen?
det bror på vem det är...

Är du pinsam på fyllan?
Oftast, det är bara någon enstaka gång jag inte blir det. Det är därför jag undviker alkohol.

Vilken var din första konsert?
Nordman tror jag. :D

Hur ser folk dig?
Ojdå, ingen aning, fråga dom. :)

Människa som gör dig enbart ledsen?
Ja tyvärr. Annette! Satmara.

Människa som gör dig enbart glad?
Mikki, henne skrattar man alltid åt! :D

Värsta känslan?
När pappa dog.

Favorit tv-program?
One three hill. Fasst jag tittar nästan alldrig på tv.

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Ingenting att städa, tid för att göra precis vad man vill och sova länge på morgonen.

När grät du senast?
I förrgår. Braveheart är så sorglig.

Är du vidskeplig?
Det har spökat överallt där jag har bott.

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Jag skulle vilja leva om allt från början och göra en massa saker ogjorda...

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
Nej tack!

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Flyga luftbalong, jag är otroligt höjdrädd!

Vart går din drömresa?
Alaska.

Vem är ditt drömragg?
Kim såklart!

När blir man vuxen?
Jag vill då alldrig bli vuxen iaf.

Vill du säga förlåt till någon?
Ja, kanske.

Vem är din hjälte?
Pia.

Vad tror du på?
Kärlek vid första ögonkastet.

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Ingen, jag är inte så mycket för att visa upp mej. :D

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Om man själv tycker att man är ful är man väl inte lycklig? Jag tar båda. :D

Vad är lycka?
Att vara älskad!

Vilka personer beundrar du?
Pia, Ywette och min bror.

Vem var din första kärlek?
Rikard Hammar. :D

Vem har makten i ditt liv?
Inte är det då jag iaf, jag är en sån där som är dålig på att säga ifrån.

Har du någon dold talang?
Jag kan göra en konstig sak med tummen.

Har du mobbat någon?
Bara som som mobbat någon annan, jag är lite som Robin Hood på den fronten. :D

Vilket djur skulle du vilja vara?
Min farmor och farfars hund. Olga.

Har du någon fobi?
Fötter, jag hatar fötter! Och hår...

Vad är det pinsammaste du gjort?

För många alternativ.

Har du snattat någon gång?
50 öres tuggummin och dextrosol. Alla gör väl fel någon gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0