Lucia...

... Och inte ett luciatåg har jag sett idag.

Jag åkte till jobbet och gjorde mackbeställningen, efter det åkte jag hem, cafeet fick vara stängt idag, brist på personal, alla är sjuk. Hade jag vart frisk hade vi kunnat ha öppet men jag kände att jag orkar inte, och vill inte stå och hålla på med mat och grejjer när jag är så snorig och hostig.
Jag har kollat på film hela dagen... Musical highschool, Ladder 41, och walk the line. Dom sista var bäst, men guuuud så mycket jag grät till ladder 41, hur sorglig som helst, men skit bra!
Jag ska ta mej ut och röka en cigarett och få lite frisk luft nu hade jag tänkt.
Sen blir det väl ännu en film eller nått, det är så otroligt skönt att bara vara hemma och vila upp sej.

What ever it takes...
I'll allways love you,
No matter what.
<3     (LL)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0