Missförstånd...

Till dej som läst min blogg moste jag bara säga att allt är ett missförstånd, texten du trodde jag skrivit till S och P, är inte till dom... Nu efter att S ringde mej och frågade vad jag menade, läste jag inlägget och förstår att det blev missuppfattat... Hur som helst är det inte menat till dom.

Ja, igår tog det ju sin tid att först hämta en julgran, äta, gå ut och gå, klä granen och sen kika film med älskling... Halv 2 gick jag och la mej, skit trött och kände verkligen inte för att uppdatera bloggen. Därför får ni en bild på granen idag istället. Jag moste ju säga att jag är jaevligt missnöjd med den, men den är ju julig iaf. En tråkig nyhet är däremot att julgransbelysningen Kim köpte i förrgår inte ens funkade, så nu är den tråkig utan ljus tillsvidare. Haha. :D
  Idag ska vi förhoppningsvis hälsa på hemma hos Robban och Anneli, det var ett bra tag sen jag träffade dom nu. Sen om jag hinner på Anni så ska jag ut och gå med henne också... Annars blir det en kortare sväng bara jag och Trouble... Men långprommenaderna är ju så sköna. Mickis och Niklas kanske är intreserade av en prommenad senare annars. Om jag har riktigt tur...

För tillfället sitter jag och Trouble i soffan och myser, vi har nyss vart ut på en kissrunda. Jag ska snart ringa Kim och höra vad vi ska äta för något idag. Sen ska jag ta och dammsuga upp allt granbarr som ligger kvar sen vi tog upp granen. Jag ska sätta fasst granris, julkulor och lysen på balkongräcket också. Inte nog med det så ska jag röjja av all post från rumsbordet också. Disken orkar jag inte ta i tu med, så det får Kim göra senare.

Julkort har vi fått också, 2 stycken, några fler får vi nog inte heller.
Men jag är så nöjd så men dom vi fått.

image133


Jag har ju bara min mobil med en jätte dålig kamera...
När det är mörkt blir det skit dåliga kort.
Man ser inte särskilt mycket men ni får nöja er med dom här korten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0