Nyår... ?

Ditt namn: Emelie Lööf

Längd: 163 (?)

Spelar du något instrument: Det moste vara näsflöjt då.

Vem är snyggast: Trouble.

Vem vet mest om dig: Lollo, Erica eller Jennifer...

Vad vill du ha just nu: En loka citron och en jaevla massa pengar.

Vilka sjukdomar har du: Förkylning?

Fobier: Fötter, hår och spindlar.

Vad gör du om ett år? Har ett jobb?

Känner du en snygg kille: Ja. ;D

Har du körkort: Nej, men jag har bara uppkörningen kvar.

Gillar du att shoppa? Jajjemen, men bara om jag har pengar så att jag kan handla vad jag vill.

Gillar du mysiga hemmakvällar? Ja, det är skönt.

Vill du gifta dig: Ja om något år kanske, 2 ?

Tycker du att du är attraktiv: Nej, om jag ska vara ärlig.

Din hårfärg och frisyr: Brunt och halvlångt.

Skolväska just nu: Nej, jag har bara praktik, behövder ingen väska.

Har du glasögon: Nej.

Hur ser din plånbok ut: Svart, öppningsbar.

Piercing? Nej men när jag har pengar blir det en i bröst vårtan och en tattuering.

Favorittv-program: One three hill

När ska du festa nästa gång: Imorgon, om det finns någonstans att vara.

Vad köpte du senast: Godis.

Hur mycket pengar har du: 50 kronor för tillfället kanske... Fattiglapp nu efter alla räkningar.

Hur svarar du i telefonen hemma: Vi har ingen hem telefon, det skaffar vi när vi får barn.

Stjärntecken: Vågen. ;D

Ögonfärg: Bruna.

Kall favoritdricka: Loka citron.

Varm favoritdricka: Te eller varm oboy.

Alkoholhaltig favoritdricka: Cider ?

Säger ofta: Ivrisiv.

Saknar du någon: Mjölpåsen. Haha, nu är det bara den personen som vet vem jag menar.
.

Du fikade senast: Det var då 22 December.

Bästa tecknade film: Lejonkungen

Vad skulle filmen om ditt liv heta: Olycksfågeln? Haha.

Vem skulle spela dig: Inte jag iaf.

Hur känner du dig nu: Lite glad. :)

Kan du laga mat: Jajjemen, jag bor ju inte hemma hos mamma längre, så det är väl ett moste.

Vad tycker du om fötter: Ingen kommentar.

Är du smart: Inte mer än nödvändigt... Jag är inte dum iaf.

Vad skulle du vilja äga: Flera hundra miljoner kronor.

Har du homofobi: Dom får vara kära om dom vill, bara jag slipper höra detaljer.

Om du var ett djur vilket skulle du vara: Farmor och farfars hund. Olga.


Jag tog det här av Erica, det såg ut som ett kul tidsfördriv.


 

Jag har vaknat, Kim är fortfarande sjuk, vi kanske ska med Erica och dom till fjällen och åka skoter vecka 6 om det inte blir något idre, jag vet fortfarande inte vad jag ska göra imorgon, och inte vad jag ska göra idag heller. En kortsammanfattning av hur det ligger till i nuläget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0