Nyårsafton.

För det första så finns det ingen snö, jag vet fortfarande inte vad jag ska göra och jag har inte några nya kläder... Nya kläder har jag alltid haft på nyår, men iår hade jag tyvärr inte råd med det. Om jag har tur kanske jag kan få låna något plagg av syrran iaf. :) För jag har ju iaf mina nya skor. Just ja, det betyder ju självklart att jag inte har haft råd att köpa cider, så det får bli sprit för mej idag, jag säger då det, passa er för mej ikväll. :D
 Kim är ju sjuk så han skulle bara vara hemma, men Håkan och Mikki vill ju hitta på något, och om inte annat är jag ju faktiskt hem bjuden till Anni också. Så ett alternativ finns det ju iaf. :)
 Jag har faktiskt en hel del att göra nu... Långprommenad (hoppas på att hinna tappa något kilo), duscha locka håret, leta fram kläder att ha, sminka mej och så. :)

Betala hyran moste vi också göra idag, MINDRE kul! Sista sekunden här.

Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0