Sista dagen...

Idag var sista dagen på praktiken, inte tänkt så igentligen men nu vart det så. Det vart en del missförstånd och det var verkligen inte kul. Jag har iaf haft jaevligt kul och lärt känna 2 jätte trevliga personer. Äventyr man inte vart med om förr har man upplevt nu. Det är självklart tråkigt att det blev som det blev, men det var mitt eget val.

Imorgon ska jag vara i SKOLAN (!) med Anni.
Julpyssla och grejja, slutar 12 gör vi också.
Efter skollan ska vi ut på lite hemliga ärenden. (Haha)
Sen blir det till att tvinga ut Anni på prommenad och sen städa hemma.
Kims mormor ska sy julgardiner till oss den här veckan också. ;D
Det ska bli skönt att äntligen få riktig julstämning här hemma.

Jag har framtiden att vänta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0