Sista gången.

Idag gjorde jag sista gången med Ywette... Tråkigt! Men jag tror jag ska klara mej själv nu, så får man se vad som händer i framtiden. Jag kommer säkert att stöta på fler motgångar här i livet som jag behöver hjälp att bearbeta, men vi får väl se. Jag kanske klarar det på egen hand nu när jag lärt mej så mycket. Eller så får jag helt enkelt ta hjälp av någon annan. Men det kan jag inte ta i tu med förrns det behövs.

Kim är sjuk idag, så förutom mitt besök i stan hos Ywette så har vi bara vart hemma hela dagen... Kollat på filmer och mysit i soffan. Jag ska alldeles straxt ta en snabb prommis med Trouble, sen ska vi förmodligen kolla en till film. Sen när Anni kommer hem från valbo så ska vi ta en lång prommenad. Kan behövas nu efter jul. Har inte vart ut på någon längre prommenad nu när man har haft fullt upp hela tiden. Men nu ska det bli ändring på det.
 Jag och Kim fick ett varsit gymkort i julklapp av Kims pappa, så nu ska vi börja gymma också. :D Men prommenaderna med Anni ska fortsättas ändå. Man behöver mortion ute i luften med vovven också. :D

En super mysig jul har jag haft, med så många trevliga människor.
Både min och Kims familj, Pia och Jos familj mm.
Men nästa år blir vi nog hemma eller bortrest på julaftonen iaf...
Finns det ingen snö här nästa år så är vi där snön finns.

Nyår nästa sen bär det av till snön och skoteråkning.
Nyår har jag ingen aning om vad vi ska göra än men det löser sej.
Sen ska vi antigen till idre eller lofsdalen och åka skoter.
Det ska bli sååååå KUL! :)
<3

Show must go on...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0