Städa.

Ja, nu kom jag precis hem från SKOLAN, haha. Vi har bara julpysslat, jag gjorde en skit tjock tomte som blev as ful. Nu ska jag bara vila mej lite sen börja städa, och finns det något tråkigare!? Nej! Men efteråt är det kul, när man ser hur fint det blivit, speciellt nu när man ska julpynta också. :)

Senare ska jag, Anni och Trouble ut på en prommenad igen, igår var vi ute typ 2 timmar, skönt som satan. :P Jag känner att jag mår mycket bättre när man rör lite på sej, speciellt nu när det är vinter också. Vi moste ta och åka förbi MIX med tröjjorna också, men det får bli´senare när Kim har tagit med dom från valbo.

Idag blir det till att betala hyra och lite räkningar igen också, fy faen vad tråkigt... Vi får se om vi har råd med julklappar sen också, men det hoppas jag för annars blir det ingen riktig jul.

Jag blir besviken, ni får det att låta som om vi hjort något fel.
Det är snarare tvärtom isåfall...
Och ni förstår inte att det är ni som får ett dåligt rykte, inte vi.
Ni gör precis som ni vill, men oss knäcker ni inte vilket fall som helst.
Vi är starkare än er.
Ni klarar er inte utan oss, det är därför ni gör som ni gör nu.

image129

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0