Tröttmössan på!

Är så otroligt trött... På morgon när jag vaknar längtar jag till på kvällen när jag får gå och sova igen. Inte så konstigt nu när man är sjuk kanske men iaf. Jag börjar känna mej piggare nu, efter att bara ha vart hemma 2 dagar. Har iaf helgen på mej att bli ännu piggare, sen är det bara 4 dagar kvar tills lovet. Då får jag jobba hårt dom sista dagarna. ;D

Imorrn är jag och älskling bjuden på middag hos Håkan och Mikki, ingen aning om vad det blir för mat. Det ända jag vet är att dom fått sina möbler och precis satt upp julgranen, kan ni tänka er vad mysigt! :) Lugnt blir det, sen troligen sova hos mamma, hon jobbar och Lisa vågar inte vara själv. :D Haha.

Jag har tittat på film hela dagen idag också, så skönt. Det enda mer jag gjort är att övningsköra en sväng och blivit bjuden på mat av Pia. :) Det är ju inte många dagar kvar tills jag ska kugga på min första uppkörning... Börjar bli rädd nu. Haha. Nej, förhoppningsvis klarar jag det men jag tror verkligen inte det.

En Kim och en Emelie.
(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0