Trouble är överaktiv.

Klockan 6 ska vi vara i valbo, hemma hos Kims pappa, som sagt. Jag är redan klar för att åka och Kim är snart klar... Vi ska handla lite först så det är bäst att vi åker snart så att man slipper stressa. Kim ska ha ett par jeans, jag ska ha ett par strumpbyxor, och kanske ett par skor, vi får se. Julklapp till Ola och Annicka ska vi också köpa, så det kan ju ta ett litet tag.
 
Trouble är busig och vill leka men jag är inte riktigt på sånt humör just nu, jag känner mej stressad. Jag ska nog ta en runda med Trouble snart iaf, så att han får kissa lite och så. Han ramlade precis ner från soffan. :D

Nej nu lär jag skynda mej ut med honom innan han river stället, så överaktiv är han nu. Jag får ta en liten prommenad så att han får springa av sej lite.

Hej Hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0