Uppesittarkväll.

Stressat igenom hela dagen, men tillslut kunde man slå sej till ro i soffan till bingolotto. Håkan och Mikki, Ida och Adam, Peter, Jimmy, Tölpen, Jacke, jag och älskling. Och Trouble såklart. Jag och Kim vann iaf hhörnbingo, ensam om vinst bland alla oss som var här. Alla hade gärna kunnat få vinna för min del. :)
Nu sitter vi och varvar ner lite efter bingot, Tölpen, Jacke, Håkan och Mikki har åkt.
Imorgon blir det till att kliva upp typ 6 och ta en prommenad med Trouble, duscha, göra sej i ordning,duscha Trouble, klippa klorna på honom... Vi ska vara hos mamma klockan 11, vi ska äta där klockan 12. :) Jag tycker inte om julmat men som vanligt finns det andra alternativ i våran familj.

Nu ska jag fortsätta vara social, men jag skriver nog någon rad imorgon också.

God jul allesammans! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0