Duktig tjej.

Idag har Emelie vart en duktig tjej. :D Haha. Det tog ett tag innan jag kom igång, men jaevlar då mej när jag väl gjorde det så blev allt + lite till gjort. :) Vart och betalat månadens räkning, handlat så mycket som pengarna räckte till ^^, Pinsamt värre att ha så lite pengar på sej, älsklingen hade alla pengar, hehe. Jo men sen har jag lagat mat så att det räckte till matlåda åt bejbi eftersom han jobbar och så att det räckte till mej att äta imorrn som lunch. (Lagar iofs så att det räcker till Kim's matlåda varje dag men iaf!) Jag har bakat eget bröd också, plus att jag har vart ute med trouble jätte länge på gårn så att han fick leka med bollen medans jag plockade körsbär. ;D Sen stog jag och kärnade ur alla körsbären också så att vi kan göra smootis (ellerhurdetstavas). :) Fasst då ska vi självklart ha i mer frukt och sånt. Städat och diskat har jag gjort också, damsugit och torkat golven i hela huset! Imorrn ska jag ha tvättstugan från 9 till 4 typ, egentligen till 6 men Emil fyller 18 (GRATTIS) så direkt när älsklingen kommer från jobbet så ska vi duscha och så sen åka dit. Faen, jag är faktiskt stolt över mej själv idag. ;) Haha, nörd stämpel. Nu snart ska jag duscha och sen krypa ner i soffan med bejbi och kika på en film har jag planerat. Fasst jag ska nog kanske baka lite mer imorrn, KUL! :)

Jag moste bara ge lite med känsla till Pevskon, han heter Devil egentligen. Nizes hund... Han mår inte som han ska, jag håller tummarna på att han ska bli bättre. Tänk att han inte äns orkar resa sej när det plingar på dörren, han som brukar vara snabb som blixten för att få vara där först och se vad det är för en rolig filur han ska få pussas och kramas med. Det är synd tycker jag! Men nu ska vi tänka possitivt, han blir säkert bra, han har ett starkt psyke... Så han klarar det här. :')

Idag har målarna kommit hit och börjat också, skönt att få huset ommålat. :) Det kommer att bli så fint så tror jag. Ida kommer förhoppningsvis hit på fredag också... Hon ville komma hir och vara lite praktisk tillsammans med mej, så då blir det till att bygga ihop sängstommen och laga lite god mat kanske. :)
Bjuden på en STOR fest också, Lollo hade blivit lejd av Vaple (?), han som hade monster på nivå att fixa folk till sin gratis fest han skulle ha på lördag, gratis mat och dricka. ;D Men stället får bli hemligstämplat av mej iaf, men i valbo törs jag säga att det är. :) (tro det eller ej.) Roligt, roligt.

Nästa helg blir det kuggnäs också ju. Längtar! Trouble ska få följa med han också, och det blir till att inviga tältet på samma gång också, man moste ju ha nånstans att sova också.
Moste kila. Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0