...

image12
På morgonen när vi åkte till Kuggnäs. ^^,


NU har jag städat nästan allt, jag struntade i att damsuga trappen och mitt och Kims sovrum eftersom vi ändå sover i gästrummet nu (detärintefärdigtapetserativåratriktigarum). Kim diskade lite och gjorde mat. Skönt att det är klart iaf.

Blir förmodligen till att åka till hedesunda ikväll, the refreshments spelar, det blir ju kul men jobbigt med hosta och skit som man har. Men eftersom det inte blev nån resa att hämta bilen så kan vi ju åka dit istället, men han har hittat en ny bil nu som vi förmodligen ska köpa... Åker ner och kollar på den imorgon tror jag och vill vi ha den då så följer den med hem. Kul! :)

Nu ska vi bege oss ut till valbo, byta om och så först! Hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0