Fredag.

Kim sov över, och sen fick han soppa torsk i valbo blev stående till 12 och han slutar 2 på fredagar, så det va ingen idé att åka till jobbet... Det värsta är att han inte fick tag på någon heller, så ingen på jobbet hans vet om varför han inte kommit idag. Tydligen är det mitt fel att han sov över, för att jag inte vaknade när klockan ringde och om jag låg kvar i sängen så ville ju han också det och då somnade han om. Jag tror mer på att det är hans eget fel att han sov över.
Idag blir det till att hålla på med Lincoln hela dagen och hela kvällen iaf tror jag, sen tar vi nog en sväng i pärlan om han blir klar! :) Nej Kim tjatar på att jag ska bli klar så jag blir väl tvungen att snabba mej.

image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0