GodMorgon.

image6
Trouble är bara 8 veckor här. ;)

Godmorgon, jag vakna av att Trouble ville pussas och kramas, mysigt!
Idag blir en stressad dag, vaknade 10 ungefär, sen efter jag har skrivit här ska jag ta mej tid till att först röka sen duscha, sen vänta på bussen, sitta på bussen från STORVIK till VALBO! Jag moste ta bussen eftersom Kim slutar 2 och jag ska till banken som stänger 3 med mamma, PENGAR! ;D  äntligen kan vi köpa det som fattas (vi flyttade in i söndags). Jag ska tycka till Kim att vi ska försöka få med oss grannarna (Mickis och Niklas) till Granliden och käka och dircka nån öl ikväll. :)
Imorgon bär det av till Västerås, roligt, roligt! :D

Älskar min Kim mest utav allt, han tröttnade inte efter ett tag lilla flicka! ;)
(L) <3      Hej hej!
                                                     Trouble förra veckan. v
image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0