Here comes Trouble...



En älskvärd liten krabat på 4 ben med en ovanlgt lång svans. ^^ En vovve som låtsas sover har jag aldrig vart med om, blundar, snarkar och sen tjuvkikar lite grann med ena ögat för att se om nån ser honom. Han kan sova på riktigt också, hela dagarna, när han inte sover är han vaken... Och då menar jag VAKEN, då är det full fart, fram och tillbaka, leker med allt han inte får, hoppar, snurrar och är överallt på samma gång. Men han är duktig också, han kan faktiskt jätte mycket saker för att vara så liten. (5 månader) Min älsklings älskling. (LL)


Ja, det vart ingen film igår, vi gick och la oss och mös istället. Det gick lika bra det också för min del. Sov som en stock sen jag, vaknade 5 imorse av att älsklingen pussde på mej. :) Älskar att få vakna så. Upp på en gång och äta frukost då, sen gick jag och kröp ner under täcket igen, det va svin kallt här hemma tyckte jag, bara 20 grader... Så som sagt va kröp jag ner under täcket med min bok och läste; Vi moste tala om Kevin (?) Jag vet inte vad jag ska tycka om den än, jag har nästan nyss börjat läsa men har redan funderat på att lägga ner boken, men nu börjar det äntligen hända grejjer och jag börjar fastna lite. Jag läste tills klockan va 7 typ. (jag läser jaevligt sakta) Sen somnade jag och vaknade kvart i 9, tvättstugan, ner med tvätten och pula in det i tvättmaskinerna, sen upp hit till datorn. Ovanligt!? Jag moste erkänna att innan jag började skriva blogg så tyckte jag att blogg va överdrivet, att sitta och öppna sej och skriva om allt mellan himmel och jord så att vilken okänd människa som helst ska kunna sitta och läsa allt man skriver? Vem vet det kanske  sitter nån besatt psykopat nånstans i sverige som inte kan sluta följa dina inlägg (eller kanske mina). Men eftersom att jag nästan alltid har förhastade slutsatser och fördomar (som vilken annan människa som helst) så ville jag utmana mej själv lite... Jag gör en blogg, provar och ser så kan jag tycka vad jag vill sen när jag har gett det ett försök. Ja, jag tycker nog fortfarande att det är lite överdrivet att sitta och skriva dag in och dag ut om ingenting egentligen, men jag har fastnat i det, kommer jag inte på nånting att skriva så kan jag skriva om tex ett dammtroll, en sån sak bara... Det blir som en daglig vana man inte "kan vara utan" men det är nog själva principen att man skriver dom där onödiga grejjerna som dammtrollet där som gör att det blir överdrivet.

Älskar min Kim så otroligt mycket, vad skulle jag göra utan honom!? Min solstråle, min lycka och mitt liv. Det ska alltid vara vi, vi ska aldrig lämna varrandra. För vi ska föralltid vara VI. (LL)

Jag moste bara påpeka att jag inte är särskilt bra på att skriva, så om det är svårt att läsa och fatta så beror nog det på att jag är ännu sämre på att skriva när jag har skrivit så mycket som jag precis gjort, för jag tappar bort mej och kommer inte ihåg vad jag skriver om. Gick min förklaring ens att förstå!? :D Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0