Ingen Kommentar.

image22

Är det nån enda som läser min blogg? :D haha. Inte en enda komentar. Komentera nästa gång du läser så jag ser om det är någon som läser och så att jag kanske får höra lite vad folk tycker och tänker om min blogg. Iaf så ska jag aldeles snart ringa älsklingen som får stå ut med att jobba idag när det är så fint väder, men han hatar ju ändå värme och sol. Jag tycker att ska det vara sommar ska det vara sol annars kan det lika gärna vara vinter året om för det är ju härligast eller hur.? :) Jaja idag är det soligt iaf, får försöka ta och hinna med att sola lite så fort solen går runt till ballkongen, morgon solen är på fel sida av huset och jag vägrar lägga mej på gräset, det KRYLLAR av tvestjärtar. Huh! (vara livrädd för insekter)

Moste klaga lite också... Jag är arg på älsklingens lön, den är ju s knepig, utspridd, och det fattas pengar tycker jag men Kim säger att det inte gör det. Nu krisar det med pengar till hyran och jag har en tusenlapp att bidra med efter att jag fått mina räkningar betald. Kul, nej! Kommer inte att få nånting över sen och jag som inte har fått köpt kläder på as länge! Jag vill ha nya jeans, skor, linnen, tröjjor och bikini eftersom min bikini jag införskaffade mej blev några månader sen och sen gick det inte att hämta ut den längre. Förra året köpte jag 5 nya bikinisar tror jag och i år ingen! :(

Nej nu får jag ta och komma igen lite här hemma, finns mycket som skulle behöva göras. Jag kanske skriver igen sen. Hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0