Jag är lycklig!

Att jag har min älskade Kim betyder allt, jag är lycklig! :) <3
Igår kom ingen hit till oss, jag och Kim satt här hemma helt ensamma ända till typ halv 12-12 då kom Martin och Bettan. :) Trevligt... Vi pratade lyssnade på musik  och åt lite nötter. :D Sen åkte dom och vi gick och sov, och det va så jaevla mysigt, hela familjen i sängen, ;) Jag, Kim och Trouble, våran bäbis! :)
Nej nu moste jag röka en ciggarett och sen åka ut till valbo och hålla på med (kan ni gissa?) bilen idag igen, SUCK! Men han moste ju vara klar tills på fredag för tidigt, tidigt på fredag morgon siktar vi mot kuggnäs. ;D Thule ska faktiskt spela, och en massa mer bra band.
Nej, hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0