Jag saknar dej!

Jennifer... Som jag saknar dej, jag kan inte äns få ta på dej på nått sett när du är där, jag har inte addressen! Jag viste inte att du hade permissioner, och jag visste inte ens att du satt där från början. Jag vet vem jag ska prata med, men jag har inte nån av deras nummer, men jag vet ju vart dom bor så jag moste åka dit nån dag och hoppass på att dom är hemma! Jag blir tokig snart, jag moste få skriva till dej, du är ju min bästa vän. Jag är så jaevla besviken också, men jag kan inte vara arg, inte på dej. Jag kommer ihåg när du och Linden verkligen försökte para ihop mej och Kim för en massa år sen, det vart så tillslut iaf. :)
Nej, jag kan bara säga att jag saknar dej så otrligt mycket, jag älskar dej som en syster och du betyder så obeskrivligt mycket för mej, du har hjäpt mej att börja leva och nu är du borta jämt och har vart det jätte länge!

Jag är sjuk idag, har drömt om Jennifer, vaknade av att jag grät. Kim är på jobbet, kommer inte hem förrns ikväll, Trouble sover som en stock som vanligt, vem ska då pyssla om mej!? Nej jag har myckket att göra, diska, städa, laga mat och handla. Jag ska skriva ett brev till Jennifer också, för jag ska ha tag på hennes adress idag!
Moste sluta.
Hej hopp!

Jag sökte; Jennifer Rinnström på google, det fanns bilder på henne och hennes pappa!
image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0