Känslokall...

... Är jag det!? Ingen har sagt det till mej om nån trodde det, men jag bara frågar liksom. Kan det vara så att jag är riktigt iskall. Det kan jag inte tro. Jag tycker att jag kan känna känslor för alla hur mycket jag än ogillar någon så kan jag ändå känna t.ex medlidande för  den om det skulle vara nånting, inte så att jag säger det till den personen eller någon annan, ALDRIG! Men jag kan sitta och tänka för mej själv.


Just nu har jag så otroligt mycket känslor och tankar inom mej, jag exploderar snart känns det som.
Jag vet inte alls hur jag ska känna, bete mej eller hur jag ska reagera och vara. Allt känns omvridet och konstigt.
Vad är det som jag inte kan hantera och förstå mej på?
RÖKPAUS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0