Latmaskar och slöfockar.

image10
Trouble sover. ;D ^


Goddag istället för godmorgon, hehe.
Nu har vi blivit sjuk båda 2 men vi moste iaf pigga på oss och åke till uppsala och hämta Kims nya fälgar som han har köpt, typ sista sekunden att hämta dom eller nått, jag har ingen koll alls på det där.

Vi har iaf vaknat, druckit honungsvatten (honingsvatten som jag säger), ätit lite och badat... Mysigt! Nu snart ska vi sticka iväg, så fort jag blir klar.

Ikväll blir det nog bara en film (hoppas på en skräckis) med vår nya 50" och vårt nya hemma bio ljud, men blir ju faen rädd när man kollar på komedier för ljudet är så bra :D haha. Tv:n va faktist nersänkt bra mycket för att det va sista exemplaret och ett bra bio ljud behövs verkligen om man ska använda det att spela musik i också.

Nej nu blir det till att åka. Jag kanske knappr in nått ombilresan ikväll om jag orkar.
Hej hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0