Ny vecka.

Första dagen på en ny väcka började bra och dåligt på samma gång. Bra för att än så länge har allt gått bra, dåligt för att jag sov så länge, skönt men jag blir för lat av det. Syrran och hennes kompis Sandra sov här inatt, kollade på film igårkväll medans älsklingen försökte sova för att han skulle upp 5 och jobba. :D Jag skulle ligga med honom i sängen tills han somnade igentligen men jag va för dryg så jag fick inte ligga kvar, haha. :D Jag bara pratade hela tiden så att han INTE kunde somna.
Det gick bra igår hos farmor och farfar men riktigt förbannad va jag, men det hade jag rätt till... Kärringen kan inte stå för vad hon gör så jag får ta all skit istället för att jag försvarar mej mot henne (honmostevarapsykisktstörd). Men hon ska få, det kommer tillbaka till henne sen så fort alla ser vem idioten egentligen är.
Mamma är på väg och ska hämta mej och syrran nu, då ska mamma få ta trouble medans jag och Lisa går på köpis och handlar kläder... Detvillsäga om jag fortfarande har pengar kvar på kortet, osäker på hur mycket jag gjort av med men får hoppas på att det blir nått nytt till garderoben iaf. Håll tummarna för mej! ;D Nu kom mamma, moste sluta. Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0