Nya kläder. :D

Äntligen har jag fått gjort av med lite pengar igen. :) Nu har jag köpt ett par vita jeans, en tröjja, ett linne, en bh och ett par nya skor. Skorna va finare på än på hyllan precis som med allt annat nästan. vart på alla jaevla sko affärer nu, och påvägen hem till mamma stannade vi till på skohuset och självklart fanns det ett par skor till mej där. ;D
Nu fattas det bara lite små grejjer, lite nytt smink och kanske nåra plagg till men förmodligen dröjjer det hundra år tills jag handlar igen. :( Men jag kanske köper ett till linne imorrn iaf som jag verkligen vill ha, moste fjäska lite för älsklingen bara för mina pengar är ju slut nu. :P Får se hur det blir med det.
Första dagen på veckan fortsätter att vara kanon härlig, har ju gjort av med pengar och snart ska jag och älskling hem och kolla film.
Imorgon får jag iaf ta och kliva upp i tid så att jag hinner med mera saker, moste städa, DISKA, och bygga lite. Haha. Iaf så hatar jag att diska mer än allt annat, BLÄ för det, men man moste ju... När ska vi få våran diskmaskin!?
Trouble ska få en ordentligen prommenad imorgon också hade jag tänkt, han ska få klorna klippta och så moste jag ta tag i det där med att duscha honom för nu är han riktigt lortig och sen ska han få borsta tänderna också. :) En riktig pudding kommer han att bli. :)
Imorgon kväll blir det förmodligen att vi åker ut till ön och kollar på dom som spelar, vilka det nu va, men det ska bli trevligt iaf. :) Men då ska trouble få följa med för vi ska iaf bara stå utanför tror jag.
Nu är lincoln start klar iaf, motorn rullar på bra tror jag dom sa, nu fattas bara om lackeringen men det får vi ta och göra i vinter eller nått. Det blir lincoln till Kuggnäs iaf, jag längtar som faen. :P
V70 Ligger ute på blocket iaf, den ska bort så att vi kan lägga pengarna på lincoln, så kola in v70 på blocket, en riktigt fin bil som jag kommer att sakna så mycket när han blir säljd. Tur att min Svea blir kvar iaf, det är min vr6 som jag döpt till Svea, det är en tjej! ;D Ska ta och lägga ut ett kort på henne nån dag så håll utkik. :D
Nej nu jaevlar har jag skrivit mer än jag gjort på flera år tror jag, nej då men nu ska jag sluta iaf. Hej hopp, gummi snopp. Hehe. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0