Påvägattbli SJUK! :(

Både jag och älsklingen är på väg att blir sjuk... ;'(

Fredag slutade ju med att både j ag och kim drack vin helt oplanerat, igår blev det också oplanerat drickande. Varken jag eller Kim dricker nånting längre nästan (medtankepåvåraalkoholproblem) och ändå vart det en 2 dagars helg, men vi hade iaf jätte trevligt igår. Danne och Åke, Hedlund, Tommy och Sofie kom hit (bror va här han också) och det vart lite dricka sen åkte dom vid 12 och då gick vi upp till Granliden Storviks enda krog/pub vad jag vet. Där va det trevligt, men det påminde lite om spiltan fulla äldre människor som tror att dom fortfarande är 15 år. Vi träffade faktist storviks folk där som bjöd hem oss på efterfest så jag kom hem typ 4 tror jag (tröttsomettas) och Kim och Peter gick saktare och va hemma halv 5 kanske. Jag är inte van vid att vara uppe sådär länge och tycker inte om det heller, det går bättre på vintern när man slipper ha dagsljus hemma när man ska somna.

Nej nu vill Trouble ut och bajsa ;D Ha det så bra, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0