See you on the other side...

Ozzy ossbourne-See you on the other side; Pappas begravnings låt, jag lyssnar på den nu så hur ska jag inte kunna tänka på hur hemskt jobbigt det va att gå in där i kyrkan medans alla andra redan fanns på platts och studerade oss noga, så noga när vi (Familjen/Släkten) sakta med ögonen överfyllda med tårar trampade in längst bak i kyrkan och skulle ända längst fram! Jag kommer ihåg, det är ju bara typ ett och etthalvt år sen, att redan på vägen till kyrkan började jag gråta. Som jag saknar honom, det känns att förlora någon så nära. När man skulle lägga blommor på kistan va det nästan värst, när man såg alla pappas vänner som grät så mycket... Jag tror att det blev för mycket för pappa som låg där i kistan, för rätt som det va så ramlade rosorna ner från kistan, självklart va det ju många så att dom skulle väl ha ramlat ändå, men jag kände att det va han som påverkade det, kan ni tänka er... Jag började till och med skratta på min egen pappas begravning när rosorna ramlade ner på golvet, men enbart för att jag kände att det va pappas vilja. (självklart grät jag samtidigt som jag började skratta också.)
R.I.P Pappa 22/1-06.*


Jag har precis bränt en ny skiva, och nu sitter jag här och skriver... Igentligen har jag brottom, som vanligt. Det kanske bara r jag som är stressad? Vem vet. Nej men jag moste gå upp till banken och beta in hyran, jag moste handla och sen skulle jag behöva städa också eftersom jag sköt på det igår. Typiskt!
För er som vill veta så gick det iaf rätt bra för mej med jobbsökandet igår, det va faktiskt ett ställe som tog mitt namn och nummer och sa att så fort dom behövde folk, om tillexempel någon va sjuk eller så, så skulle dom ringa mej. :) Det är iaf nånting nångång ibland. Men tyvärr så moste jag inse att jag most hitta ett annat jobb iaf, för jag är ju i behov av pengar nu på en gång. Typiskt, det är ju så pinsamt att gå omkring och säka jobb! :O
Trouble ligger och slickar på min fötter, ahh! :D haha. Min älskade lilla vovve. <3

Nej nu ni moste jag sätta fart! Hej hopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0