Stressad.

Så stressad fasst jag har fått så mycket hjälp... Igår va Marina här och tapetserade sovrummet så nu är det klart också, bara möblerna som ska skruvas ihop och ställas i ordning. Marina, Jimmy, Teddy, 2 av Teddys kompisar + jag och Kim va här igår. Marina tapetserade, alla andra kollade film och jag lagade mat åt alla och sen diskade jag allt också. 11 blev allt klart, då va det barra att hoppa i säng och sova. Imorse klev jag upp 5 med älsklingen och käkade frukost sen somnade jag om igen, sov till 10 typ. Då hade jag lika brottom igen, skulle hinna duscha, klä på mej, sminka mej, städa, tvätta, laga mat, äta med mamma och syrran som kom förbi en stund och sen vara klar halv 6 när kim kommer. Men jag han bara vakna, duscha, klä på mej, sminka mej, slänga i en yvättmaskin i tvättstugan, sticka upp till nått ställe och kika om dom hade nått extra jobb åt mej? men det hade dom inte. slängde i en ny tvättmaskin, åt med mamma och lisa, jag och mamma gick upp till affärn så mamma fick handla lite åt oss, sen gick jag hem så kom Marina och Kims mormor, och nu kom jag på att hans mormor och morfar också va här igår. Idag fikade vi lite och sen åkte dom nyss(Dom hade också handlat med sej lite grejer idag igen) :D, nu stress skriver jag och snart ska jag ner till tvätt stugan och hänga mera tvätt och sen springa upp och laga mat. Moste påpeka att jag har tagit ut trouble mellan allt det där också tillochmed och nu moste han ut igen så han får följa med till tvättstugan. Moste kila nu. Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0